مادرهای سرطانی

خیلی وقت بود سعی داشتم در مورد ارتباط بچه ها با سرطان ، از زاویه ای که یکی از والدینشون بیمار باشه بنویسم.
برای شروع این عکسها هدیه ای باشد به مادرم و همه مادرهایی که با سرطان ،
مادری میکنند.
copy-of-zk002186.jpg

zk002187.jpg

22 comments so far

  1. ریحان on

    سلام دوستم!من تازه فهمیدم رای همه ی مریضهای سرطانی چی از همه بهتره!
    اون روز یه مریض اومده بود بخش نوازده ی تار بود…چنان می زد که مریضی که جند روز بود تلخ بود و فقط می خوابید می رفت تو اتاق اون اقاهه و خلاصه همه شاد بودن…

  2. اروس on

    فوق العاده است این عکس ها…

  3. shaghayegh on

    🙂

  4. mhmazidi on

    سلام دوست و همكار عزيزم
    اميدوارم حالتان خوب باشد.دو پست اخير عكسهای بسيار زيبايي دارند.ای كاش بيشتر از اين عكسها استفاده كنيد و همچنين زودتر اپديت كنيد.
    من عاشق نوشته‌های كوتاه هستم.كم بنويسيد و زياد بنويسيد با عكسهایی به زيبايي اين عكسها

  5. tntmoney on

    این دو عکس پر از احساسه.

  6. dr .sabooki on

    دوست عزیز به شما خسته نباشید میگویم
    من و دیگر دوستان شما در شیراز مشغول به فعالیت در زمینه عوامل پیشگیری کنترل و در صورت امکان درمان وکمک به بیماران می باشیم خوشحال می شویم در صورت دستیابی به منابع اطلاعاتی علمی جدید ما را هم در جریان قرار دهید سپاسگذارم

  7. amir h moaddab on

    زیبا و دردناک!

  8. از زندگی on

    از شما متشکرم. با احترام و ارادت

  9. حمید on

    با سلام من خودم در بیمارستان بخش سرطان خون کار می کنم واز نزدیک می بینم انهارو بسیار دردناک است خدا به همه تن سالم وشفای بیماران بدهد سلامتی از همه چیز باارزش تر است.

  10. مفلحون on

    سلام برای همه مریضاآرزوی سلامتی و شفای عاجل از حضرت حق دارم.علی علی

  11. خشايار on

    لبخندي كه بر لبان مادره نشسته يه حس آرامشي رو به آدم القا ميكنه كه مزش گس هست و تهش هم تلخه! خيلي تلخ.
    آرامشي كه با تلخي قاطي شده. آرامش تلخ!

  12. وبگردي « ANTI FILTER on

    […] مادرهای سرطانی خیلی وقت بود سعی داشتم در مورد ارتباط بچه ها با سرطان ، از زاویه ای […] […]

  13. mandana on

    kheyli dardnake

  14. yousef ahmadyan on

    بیایید به خدا از صمیم دل ایمان بیاوریم

  15. محمدكاظم رباني on

    سرطانيها زندگي غمناكي پيدامي كنند چون غذاي آنها
    با قرآن جور نيست مسلمان نبايد ذليل باشد توصيه مي كنم غذاهائي كه استفاده مي كنند را عوض كنندتابه راحتي درمان شوند.
    براي اطلاع بيشتر كتاب پانزدهروز تاسلامتي
    آقاي جمشيد خدادادي را مطالعه فرمائيد وسي دي ايشانرا تهيه نمائيد تماس 05626293456

  16. الهه on

    سلام به همه دوستان خوبم همه ما به نوعی بیمار هستیم فقط بعضی ها از دردشون آگاهن من خدا رو دوست دارم اعتراف میکنم که وقتهایی هم که مریضم بیشتر با خدا حرف میزنم پس خدا هم اونایی رو که خیلی خیلی زیاد دوست داره دلش میخواد که اونا هم با اون در ارتباط باشن الهم الشف کل مریض

  17. علی اکبر on

    عکس های شما واقعیت تلخ و درد ناکی رو نمایش داده آرزوی سلامتی برای همه بیماران

  18. باران on

    خیلی تاثیر گذار بود…ممنون

  19. maryam on

    سلام.من دانشجوي سال 3 پزشكي هستم.من دردناكي اين عكسو با تمام وجود حس ميكنم.چون مادر خودم هم دچار اين وضعيت شد.خيلي سخته خيلي خيلي …سخت.

  20. فرنوش on

    خيلي ناراحت كنندست

  21. سعید on

    بسیار زیباست

  22. رضا ازبشرويه on

    بني آدم اعضاي يكديگرند كه درآفرينش زيك گوهرند
    چوعضوي بدرد اوردروزگار دگرعضوهارانماندقرار
    توكزمحنت ديگران بي غمي نشايدكه نامت نهندآدمي


پاسخی بگذارید

